هتل آپادانا بندر عباس
starstar
۲ ستاره
starstar
۲ ستاره
location_on
بندر عباس، خیابان امام خمینی، میدان ۱۷ شهریور، پشت مجتمع سیتی سنتر
امکانات هتل
mosqueنمازخانه
live_tvتلویزیون در لابی
dry_cleaningخشکشویی
elevatorآسانسور
lockصندوق امانات
medical_servicesجعبه کمک های اولیه
local_taxiتاکسی سرویس
fire_extinguisherاعلام حریق
luggageاتاق چمدان
local_cafeکافیشاپ
cleaning_servicesخدمات خانهداری
cleaning_servicesدستگاه واکس کفش
scheduleروم سرویس ۲۴ ساعته
fire_extinguisherکپسول آتشنشانی در لابی
fire_extinguisherاطفای حریق
wcسرویس بهداشتی ایرانی در راهرو
wcسرویس بهداشتی فرنگی در راهرو
local_parkingپارکینگ سر پوشیده با ظرفیت محدود
wcسرویس بهداشتی ایرانی در لابی
wcسرویس بهداشتی فرنگی در لابی

امکان پرداخت قسطی با اسنپپی
برای بررسی وضعیت اعتبار، وارد حساب کاربری شوید.
اتاق ها
پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
موقعیت های مکانی و دسترسی های آپادانا
مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.
قوانین هتل
login
ساعت ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
ساعت خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.check
قوانین انصراف از رزرو
تا پایان تیرماه، کنسلی رزرو تا ساعت ۱۲ ظهر روز ورود، بدون جریمه است.check
ورود حیوانات خانگی در هتل، ممنوع است.check
پذیرش با صیغهنامه همراه با مهربرجسته امکانپذیر است.check
پذیرش کودکان ۵ سال به بالا، به نرخ بزرگسال محاسبه میشود.check
.قوانین کنسلی
check
شرایط کنسلی رزرو در روزهای عادی
در صورت اعلام کنسلی رزرو ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، درصدی از هزینه پرداخت شده بابت رزرو به عنوان جریمه کسر نمیشود.check
در صورت اعلام کنسلی رزرو کمتر از ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰۰ درصد هزینه پرداخت شده بابت رزرو به عنوان جریمه کسر میشود.check
در صورت کنسلی رزرو در ایام پیک و تعطیلات ۱۰۰ درصد هزینه پرداخت شده بابت رزرو به عنوان جریمه کسر میشود.check
تا پایان تیرماه، کنسلی رزرو تا ساعت ۱۲ ظهر روز ورود، بدون جریمه است.check
در صورت کنسلی رزرو، علاوه بر جریمه اعلامی توسط هتل، ۱٪ از مبلغ کل رزرو بابت هزینه خدمات کنسلی توسط اسنپتریپ کسر خواهد شد.check
.امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ
۳.۹
خوب
۱۱۷ نظر
وضعیت نظافت
۴.۱
امکانات اقامتگاه
۳.۶
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۵
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۴
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۱
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۹







